Reklamacje i zwroty

Reklamacje


Szanowny Kliencie, jeśli chcesz zareklamować towar, skierujemy kuriera po odbiór paczki.

Jeśli dysponujesz zwrotną etykietą DHL możesz sam zamówić kuriera na stronie DHL >>Zwroty


Aby zgłosić reklamacje skontaktuj się z nami - najlepiej mailowo (reklamacje@agro-bis.eu), telefonicznie (601178405) lub poprzez panel reklamacyjny, do którego link znajduje się poniżej:

 

Możesz zareklamować zamówienie w panelu reklamacyjnym w HurtowniaRolnicza.pl (kliknij na link)

 

Do paczki dołącz formularz reklamacyjny, który znajdziesz pod linkiem poniżej:

 ➡️ Pobierz zgłoszenie TUTAJ

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

 

Zwroty

 

Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu.
W przypadku paczek standardowych kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
W wysyłanych przez nas paczkach znajduje się etykieta zwrotna DHL - w tym przypadku nie ponosisz przy zwrocie paczek standardowych kosztu dostawy.
Jeśli chcesz zwrócić towar, wystarczy go spakować, nakleić etykietę zwrotną i skierować kuriera po odbiór.

Kuriera możesz skierować na dwa sposoby:

➡️ w prosty sposób poprzez stronę DHL >>kliknij
➡️ dzwoniąc do nas na numer 17 888 6666, wewnętrzny 11, 17 lub 19

Katalog
Wyszukiwarka filtrów
Pzl Sędziszów
Prześlij CV!