Reklamacje i zwroty

Reklamacje


Szanowny Kliencie, jeśli chcesz zareklamować towar, skierujemy kuriera po odbiór paczki.

Jeśli dysponujesz zwrotną etykietą DHL możesz sam zamówić kuriera na stronie DHL >>Zwroty


Aby zgłosić reklamacje skontaktuj się z nami - najlepiej mailowo (reklamacje@agro-bis.eu), telefonicznie (601178405) lub poprzez panel reklamacyjny, do którego link znajduje się poniżej:

 

Możesz zareklamować zamówienie w panelu reklamacyjnym w HurtowniaRolnicza.pl (kliknij na link)

 

Do paczki dołącz formularz reklamacyjny, który znajdziesz pod linkiem poniżej:

 ➡️Pobierz zgłoszenie TUTAJ

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

 

Zwroty

 

Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu, bez żadnych dodatkowych kosztów.
W wysyłanych przez nas paczkach znajduje się etykieta zwrotna DHL - nie ponosisz przy zwrocie kosztu dostawy.
Jeśli chcesz zwrócić towar, wystarczy go spakować, nakleić etykietę zwrotną i skierować kuriera po odbiór.

Kuriera możesz skierować na dwa sposoby:

➡️w prosty sposób poprzez stronę DHL >>kliknij
➡️dzwoniąc do nas na numer 17 888 6666, wewnętrzny 11, 17 lub 19

Katalog
Wyszukiwarka filtrów
wf-filter-logotyp
Prześlij CV!