s
Typ STOU
Pojemność 20 litrów (17 kg)
✅ do smarowania silników z zapłonem samoczynnym zarówno wolnossących i turbodoładowanych
✅ do układów przekładniowych i hydraulicznych nowoczesnych ciągników i maszyn rolniczych
✅ wysokiej jakości
✅ czystość i ochrona nowoczesnych silników
✅ łatwy rozruch w niskich temperaturach
✅ ochrona elementów układu hydraulicznego przeciwdziałająca zużyciu
✅ właściwe warunki pracy sprzęgła, przekładni i „mokrych” hamulców
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC ➖ 11,3
Wskaźnik lepkości, min ➖ 145
Temperatura płynięcia, max (ºC) ➖ -30
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) ➖ 228
Liczba zasadowa mgKOH/g ➖ 11,1
SAE ➖ 10W30
API ➖ CG-4/GL-4
Spełnia wymagania
JD J27, JD J20C, CMS M1139, M1144, M1145, CMS M1135, M1143,
Ford M2C 159B/C, Ford M2C 134D, New Holland 82009201/2/3,
ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B
Oleje silnikowe LOTOS mają świetną opinię w kraju i za granicą i nagrodę „Złoty Laur Konsumenta”. Najwyższa jakość produktów i niezawodność sprawia, że doceniają je nawet najbardziej wymagający klienci, a marka LOTOS pozostaje jedną z najbardziej znanych na rynku olejowym w Polsce.
LOTOS Oil produkuje i dystrybuuje oleje samochodowe i przemysłowe, smary, oleje bazowe, a także kosmetyki i chemię samochodową. Ma ponad 24% udziałem w rynku i zadowolonych klientów w 84 krajach na świecie.
LOTOS Oil to spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej LOTOS. Grupa działa w Polsce, w Norwegii i na Litwie. Dynamicznie rozwijający się koncern specjalizuje się w pracy z ropą naftową od poszukiwań złóż przez wydobycie i przerób aż po dystrybucję i sprzedaż produktów naftowych.
Grupa LOTOS inwestuje w rozwój i nowoczesne technologie, co przekłada się na dobrą jakość produktów. Gdańska rafineria LOTOS została uznana za najnowocześniejszą w środkowo-wschodniej Europie i znalazła się wśród 25% najlepszych rafinerii na świecie.
LOTOS współpracuje z takimi markami jak Ursus, Isuzu i Kia.